10

Vissa dagar känns det som någon knivhugger mig varje gång jag hör ett ljud, eller när någon pratar med mig/andas högt. Som naglar mot svarta tavlan ungefär. Förstår inte varför.. Blir extremt lätt irriterad och har inget tålamod med någonting. Vill bara ligga och sova. Sociala interaktioner dränerar min energi till max.
Vissa dagar vill jag bara gömma mig under täcket och fly undan världen. Ta en paus från livet. Bara glömma allt. Försvinna för en liten stund. Inte ha några minnen, eller tankar för framtiden. Bara vara.
Mitt huvud känns så jävla sprängfyllt ibland att det känns som mitt huvud håller på att explodera. Finns det något botemedel på det mån tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0